Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den drar litt dåligere enn den skall, men viss jeg stopper å starter den igjen så kan den virke greit rett etter oppstart

Skrevet

virker for meg som den går i nødmodus av noe slag.

få tatt en diagnose.

TPS er vel en slager på disse motorene og

Skrevet

har tatt diagnose ja. får feil på tempføler å på bankesensor 2, har prøvd en annen bankesensor men får fortsatt den feilen. viss jeg stopper å starter bilen så virker den greit i en liten stund

Skrevet

den drar under 4000 ja. men legger mest merke til at den ikke går som den skall viss jeg spøler i 2 gir, når den ikke går helt som den skall så greier den d nesten ikke i 2 gir. men viss jeg stopper den å starter igjen så bli 2 gir på asfalt som å spøle på grus. å d gir seg etter en liten stund å går dårligere igjen

Skrevet

hvis det er temp føler for luft ja.... vet ikke helt hvordan det er med vanntemp føler eller hva det er.. er litt usikker på S50en...

men fuskete IAT (intake air temp sensor) kan gjøre den går dårlig ja.,

• 1 month later...
Skrevet

er vanntemp føler, men den feilen er ikke der bestandi har bytta vanntemp føler og. men bankesensor 2 er der heletiden, er der om jeg setter bankesensor 2 på plassen til bankesensor 1 og

Skrevet

Dårlig kontakt på pin nr 14 i motorkontakt - hastighetsignal - hvis den faller inn og ut av nødmodus. Dette gjorde en kompis sin S50 også. Vi strakk ny kabel fra instrumenthuset og lodda dem sammen, problemene borte.

Ville tatt en sjekk med multimteret der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...