JSR Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Jeg har en E92 med 18" felger. 225 dekk foran og 255 bak. Jeg syntes hjulene sitter litt vel langt inn i hjulbuene. Noen som har erfagring eller tips ang. spacere? Kan jeg sette på det både foran og bak? Hvilke spacerstørrelse vil blir bra her?
Remi Berg Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Du kan sette på spacere både foran og bak ja. Hvor tykke spacere du kan sette på er vanskelig å svare på ut fra opplysningene du har gitt her, men du kan måle hvor mye klaring du har fra dekket å bort til første hindring i hjulbuen for å finne ut hvor tykk spaceren kan være. Det finnes mange spacere å velge mellom på markedet både med og uten TÜV papir.
JSR Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Du kan sette på spacere både foran og bak ja.Hvor tykke spacere du kan sette på er vanskelig å svare på ut fra opplysningene du har gitt her, men du kan måle hvor mye klaring du har fra dekket å bort til første hindring i hjulbuen for å finne ut hvor tykk spaceren kan være. Det finnes mange spacere å velge mellom på markedet både med og uten TÜV papir. Ok ja, litt vanskelig å måle det. Hvor kan jeg kjøpe disse da? Ser dem selger slike på biltema men frykter at de er dårlige? Må jeg i så fall ha nye hjulbolter?
E.H.D Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Hei, jeg antar du har orginale 18" hjul. Men for Guds skyld glem å kjøpe spacere på Biltema. Og ja, du må ha lengre bolter også. Bak ville jeg gått for noe mellom 10-15mm, på e90 er 15mm greit, men e92 har litt mindre plass, så 10 eller 12mm er kanskje tryggest. Det beste er å prøve og måle. Jeg har selv ett sett 10mm fra EAS. Disse kommer med bolter og er i eloksert sort og smidd aluminium, meget god kvalitet. http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ight=macht
JSR Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Jeg skal prøve å måle, kanskje jeg bestiller et par for å prøve hvordan det blir. Regner med at det går fint å bare prøve med bak først. På den linken du sendte var det grei pris på spacerene men det var mere i porto enn det var for delene... Ser dem selger til greie priser på http://www.schmiedmann.no også. Har du E92 med 10mm?
E.H.D Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Har en e90 med 10mm spacer foran om sommeren og bak om vinteren på org 17" felger. Da jeg bestilte fra eas kom det også først opp en dyr frakt, men jeg sendte en PM til de via e90post.com og da fant de en billigere frakt. Tror jeg betalte ca 165USD. Men vær OBS på at tykkelsen hos Scmiedmann er totalt per par, mens det i USA er oppgitt per stk. Og pass på at du kjøpper med sentrering.
JSR Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Har en e90 med 10mm spacer foran om sommeren og bak om vinteren på org 17" felger.Da jeg bestilte fra eas kom det også først opp en dyr frakt, men jeg sendte en PM til de via e90post.com og da fant de en billigere frakt. Tror jeg betalte ca 165USD. Men vær OBS på at tykkelsen hos Scmiedmann er totalt per par, mens det i USA er oppgitt per stk. Og pass på at du kjøpper med sentrering. Ok ja da skjønner jeg. Tror jeg prøver et sett med 10mm jeg også.
høkkert Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Har en e90 med 10mm spacer foran om sommeren og bak om vinteren på org 17" felger.Da jeg bestilte fra eas kom det også først opp en dyr frakt, men jeg sendte en PM til de via e90post.com og da fant de en billigere frakt. Tror jeg betalte ca 165USD. Men vær OBS på at tykkelsen hos Scmiedmann er totalt per par, mens det i USA er oppgitt per stk. Og pass på at du kjøpper med sentrering. Betalte du 165 usd + 25%moms/toll?
høkkert Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Tok d lang tid fra du bestilte til varene kom på døra?
E.H.D Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Mener å huske at det gikk ganske kjapt, max 8-10 dager.
høkkert Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Har en e90 med 10mm spacer foran om sommeren og bak om vinteren på org 17" felger.Da jeg bestilte fra eas kom det også først opp en dyr frakt, men jeg sendte en PM til de via e90post.com og da fant de en billigere frakt. Tror jeg betalte ca 165USD. Men vær OBS på at tykkelsen hos Scmiedmann er totalt per par, mens det i USA er oppgitt per stk. Og pass på at du kjøpper med sentrering. Sendte en mail til EAS vedr. frakt fikk dette i svar: Finn, If you are choosing to ship with UPS, unfortunately it is correct. It may be slightly less expensive with USPS. ________________________________________ David D. | european auto source (eas) Har du noen referanse hos EAS? Mulig det er bedre å kontakte de på e90post.com.... men burde få samme svar uansett hvordan man kontakter de da
HMW Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Men det var da fryktelig dyrt??? Send meg en melding på 90 17 60 06 så skal jeg hjelpe deg med spacere. En av importørene jeg bruker har dette på lager og kan ordnes raskt. Kjøpte nylig til min bak. 12mm med styring (som er meget viktig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå