bimmian Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Ønsker å kjøpe en 2,5 l 24 v til en E34. Om motor ikke er helt topp gjør ikke det noe. Alt skal byttes, den skal bygges om til turbo, så om noe er defekt har ikke det noe å si. bare det ikke er sprekk i blokk eller topp. Håper noen har en slik motor som bare står og støver ned, tørk av den støvet og selg den. Mvh Simen.
sexeren Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Ønsker å kjøpe en 2,5 l 24 v til en E34. Om motor ikke er helt topp gjør ikke det noe. Alt skal byttes, den skal bygges om til turbo, så om noe er defekt har ikke det noe å si. bare det ikke er sprekk i blokk eller topp. Håper noen har en slik motor som bare står og støver ned, tørk av den støvet og selg den. Mvh Simen. har en stående jeg.. har stått i en e36 så du må bare bytte bunnpanne. Topp paknignen begynner å bli litt dårlig for den brukte litt kjølevann.. men det har jo ikke noe å si for deg det 4500kr så får du den, den er så si komplett. tror det mangler servopumpe ellers er alt der. Mvh Glenn Motor står i Stavanger
bimmian Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Ønsker å kjøpe en 2,5 l 24 v til en E34. Om motor ikke er helt topp gjør ikke det noe. Alt skal byttes, den skal bygges om til turbo, så om noe er defekt har ikke det noe å si. bare det ikke er sprekk i blokk eller topp. Håper noen har en slik motor som bare står og støver ned, tørk av den støvet og selg den. Mvh Simen. har en stående jeg.. har stått i en e36 så du må bare bytte bunnpanne. Topp paknignen begynner å bli litt dårlig for den brukte litt kjølevann.. men det har jo ikke noe å si for deg det 4500kr så får du den, den er så si komplett. tror det mangler servopumpe ellers er alt der. Mvh Glenn Motor står i Stavanger Det blir en stubb og kjøre for den motoren. vil vente en stund og se om det er noe som er nermere Men takk for svar.
leif harald Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Jeg har også en m50b25 fra e34. komplett med elnett og hjerne. girkasse også. står i haugesund i rogaland.
bimmian Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Jeg har også en m50b25 fra e34. komplett med elnett og hjerne. girkasse også. står i haugesund i rogaland. Pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå