powerfulglenn Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Hei gutter! Jeg har lyst på en 325..... Men hvor billig kan jeg få en? tenkte rundt 3-4000kr Skal bare ha det som dele bil pga jeg skal ombygge min til 325 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Tviler på at du finner et delebil/vrak til under 10k. Disse er som kjent veldig populære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Blir nok vanskelig å finne en under 10. Er jo verdt mer i deler Kun motor koster jo 3-4K+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Hehe jeg skjønnte det... Men jeg må dokumentere og sånn for og få den godkjennt ombyggd. Men kjøpte jeg alle delene brukt hva gjør jeg da? Jeg kan ikke dokumentere hvor de kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Få den du kjøper av til å skrive kvittering på at det kommer fra en 325, helst med regnr/chassisnr. Mange deler har også påtrykt delenummer. Så får du attestert utskrift av ETK hos nærmeste BMW forhandler og evt. data på det chassisnr. delen er hentet fra, dvs. bekreftelse på at det er en 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå