MariusW Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Hei! Har et problem som er latterlig irriterende og jeg skjønner ikke hvor det kommer fra: Når jeg vrir på rattet rett etter bilen er startet så er det bare en liten kort knirkelyd på et visst punkt på veien rundt. Etter jeg har kjørt ei stund blir dette værre. Da bråker den og knirker nesten heie veien rundt. Værst hvis jeg vrir sakte på rattet. Det er ikke lite servoolje og oljen ser bra ut. Jeg er 99,9% sikker på at lyden kommer fra inne i coupèen fordi jeg har hatt kompisser til å stå utenfor å høre på understellet når jeg vrir og de hører ingenting. Det kan nesten virke som det er noe som gnikkes mot hverandre så lager friksjonen denne lyden. Noen som har vært borti det samme og kan skjønne noe av hvor denne lyden kan komme fra? Umåtelig takknemmelig for svar
Joher Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Garantert lageret i rattstammen som er gått tørr! Lett å bytte det øvre (helt oppe med rattet), men er det nedre så er det lettere å bytte hele rattstammen.
MariusW Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Ska få sjekket det, takk! Er rattstamme dyrt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå