øyvind bp Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Heisann. Plutselig virket ikke el hvinduet på passasjersiden fremme. Kan høre klikk fra releet når jeg trykker ned knappen. Har hvert hvindu sin egen sikring? Hva er galt?
kbpE30 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 nei de går på samme sikring.. er sikkert bare at kontakten eller motoren på den siden har ristet løs/ tatt kvellden
øyvind bp Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Ja kanskje det. Men like etterpå stoppet sentrallåsen å virke på samme dør. De virker fint ellers.
takaasen Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Har samme problem med min. hos meg kiler bare vindu seg.
øyvind bp Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Det kiler seg ikke hos meg. Har gått helt knirkefritt. Stoppet bare plutselig.
janerik171187 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Ja kanskje det. Men like etterpå stoppet sentrallåsen å virke på samme dør. De virker fint ellers. vil vell nesten tippe det er noe i ledningsklasen inn i døra siden fler ting sluttet å fungere.
kje Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Ja kanskje det. Men like etterpå stoppet sentrallåsen å virke på samme dør. De virker fint ellers. vil vell nesten tippe det er noe i ledningsklasen inn i døra siden fler ting sluttet å fungere. +1 Koplingen i dørkarmen eksempelvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå