Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leter som en gud etter en billig men fin E30 320. hvis noen selger eller vet om noen som selger venligst si ifra her. Har ikke tid til å lese igjennom hele E30 forumet..

Pris: 40.000, MAX 50.000

Farge: alt uten om jalla farger.

Ikke cab!!

Helst ikke så mye rust.?

Ikke noe delebil eller vrak.

skriv gjerne inn linker til annonser eller forum.

Skrevet

har en 86 E30 2,0L manuell. strøkent interiør.

henter deler til ny front i dag da den gammle var bulkete. meget lite rust på bilen. noe er det men ikke farlig rust.

Utvenndig har tidligere eier. lakkert den svart med noe som ikke ble så bra, men ser greit ut på avstand. ikke noe særlig med bulker, kun en liten en på venstre bakdør. Sotede ruter fra riis bilglass rund baut. sammt 20 cm stripe i frontrute. Skal bytte front seksjon, skjermer, panser, lykter å hele grillen mens jeg først er i ganng. det er orginale bronsje ruter på den. (ikke mange igjen med det). 35.000Kr når fronten er byttet. bilder kan sendes. send gjærne en mld på 95301833. bor ved gardermoen

Skrevet
har en 86 E30 2,0L manuell. strøkent interiør.

henter deler til ny front i dag da den gammle var bulkete. meget lite rust på bilen. noe er det men ikke farlig rust.

Utvenndig har tidligere eier. lakkert den svart med noe som ikke ble så bra, men ser greit ut på avstand. ikke noe særlig med bulker, kun en liten en på venstre bakdør. Sotede ruter fra riis bilglass rund baut. sammt 20 cm stripe i frontrute. Skal bytte front seksjon, skjermer, panser, lykter å hele grillen mens jeg først er i ganng. det er orginale bronsje ruter på den. (ikke mange igjen med det). 35.000Kr når fronten er byttet. bilder kan sendes. send gjærne en mld på 95301833. bor ved gardermoen

høres veldig bra ut, dekker det meste jeg vil ha / ikke vil ha. og du bor ikke så veldig langt unna :) kunne du lasta opp noen bilder av bilen?

Skrevet
ja kan sette inn noen bilder i løpet av dagen jeg. nåå er jo panser å skjermer litt skrukkette men henter nye til helgen. jeg har bilder fra da den var hel. fikk den igjen i går etter bytte av frons seksjon. hvor bor du?
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...