Stoppie_Master Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Hei alle E38 eiere. Jeg har selv vært ute etter carbon panser og bagsjelokk. Ikke at bilen min skal se fansy ut, men ønsker lavere vekt og noe som ikke ruster. Mitt panser har fått det litt i "fugen" i framkant innvendig over framlyktene og bagasjelokket har fått det oppe i kanten der skiltlysene er montert, så jeg skal uansett bytte. Så hvorfor ikke kjøpe noe som ikke ruster og som samtidig letter bilen. Jeg er ikke helt sikker på pris og kvalitet men må vell klare å finne ut det meste før eventuell bestilling. Minimums kvantum er 5. Lakkering finner man ut av selv... Ca pris på panser/bagsjeromslokk er 2900Nkr pr enhet +porto. Liste over de som ønsker panser og ev bagasjelokk i carbon til E38: Først meg selv -Stoppie_Master, panser og bagsjelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Ja takk begge deler! Hvordan blir dette med tanke på innmat osv? Og passform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Innmaten må du ta fra det gammle og passformen sier de skal være som på nomalt andre nye deler. Det er jo kina vare så jeg kan ikke garantere noe, men til en så billig penge, og etter så lang tid med leiting, så er jeg villig til å ta den risken Skal jeg skrive deg opp på listen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Minste kvantum er 5 deler eller 5 personer? Skal ta en vurdering på det, panseret mitt trenger jeg kanskje ikke å bytte. Men har rust i bagasje lokket i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Minste kvantum er 5 deler av hver sort Når jeg spør det firmaet i kina, så sier de alltid at de leverer en god del til vest europa og at det ikke bruker å være noe problem Skal sende en ny mail til de og spørre om de kan sende bilde og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå