mspec Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Da ser det ut som at tiden er inne for å selge gullet mitt.. Orginal godt utrustet 320DA Mtech fra fabrikk med "lav" KM stand(133.000).Bilen er meget pen både innvendig og utvendig og har utrolig go kjørekomfort.Entusiasteid å tatt godt vare på! Bilen har nylig fått 3 stegs polering fra Meguiars.Bilen har komplett servicehefte og har i det siste skiftet div. slitedeler for å holde bilen frisk i mange år til. Noe av det som er skiftet i senere tid: -Ble tektylert på verksted for 2 år siden -Veivhusventilasjonsfilter -Kupefilter -Bærearm foran med bakre foring venstre/høyre -Bremseskiver foran/bak -Bremseklosser foran/bak - Vibrasjonsdemer/Reimhjul -Olje på motor for ca. 1 mnd siden (Castrol SLX Longlifeolje) -Oljefilter -Hydraulisk strammer -Strammehjul -Løpehjul -Multireim -Bosch vindusviskere -Lenkearmer foran/bak -Stabstagsforinger bak -Støtdempere bak Garantert noe mer jeg ikke husker i farta. - Mtech Eksteriør - Mtech Håndbrekk - Mtech Fothviler - Mtech Alu pedaler - M list på bakluke - Shadowline - Sportseter - Sportsratt - Sort taktrekk - Chrome grill - Nye 18" Goldline sommerfelger med dekk i sommer - Gode piggfri vinterdekk +++++ Annonse på finn/autodb kommer senere da jeg ikke fikk lastet opp bildene.. Prisantydning: 160.000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå