jon///M Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 heisann, som topic sier så trenger jeg spacer forran på min m5, jeg har nå orginale m5 hjul men trenger tydlivis spacer, men hvor mye må man space ut??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 det står i tuv papirene minimum innpress, mener det var et9 med 8.5 bredde, bak tror eg det var et14 med 10" bredde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 ok, jeg har org m system 1 felgene, disse passet ikke på forran, hvor mye tror du jeg må space ut disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 er vel 8" og et 20 de felgene, eg har noen rc som er samme innpress og bredde, når de står på så har eg 10mm spacer pr side, og da er det noen millimeter klaring. hadde 5mm spacer før men pga litt ballong på dekket så tok det bittelitt i, ville nok gått for 10mm pr side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 monterte noen felger som var 8x17" nå med et 10, di gjikk akkurat på, har bestilt 15mm spacere også, få håpe det ikke blir for mye da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 hvis du skal ha bilen helt ned så tror eg 15mm blir for mye. eg har banefelger 8x17 med et 10 og de subbet i buen på min da eg har ca 10 mm igjen på gjengen på coiloveren, så måtte valse de litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå