Ballder Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Tannstang har blitt byttet en eller annen gang, og vipps.. Kan virke som ett resultat av kløne mekking dette, og ikke feil etter hjulstillings kontroll/justering. 45 grader feil med rattet er seriøst mye ved justering av forstillingen vil jeg si, og ingen som seriøst driver med slikt ville levert/jukset seg i mål på den måten.
Gjest Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 sier ikke annet enn at jeg har sett og hørt mye rart etter hjulstilling. men det er klart, det er jo vesentlig å vite historikken på bilen.
Hitokiri Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 La meg si det sånn: Han som solgte meg den bilen har gjort jævla mye rart med den. Har selv gått over og fikset en god del ting som har vært helt på trynet.
///Naitsirk Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Håper virkelig ikke at det å flytte rattet var ett forslag verkstedet kom med..
Sjøbuse Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 på E38 kan man ikke ta av rattet og vri det rett og sette på igjen. rattet passer nemmelig bare en vei på rattstammen. men bunn av rattstammen passer alle veier nede ved gulvet. så er nok mulig du må snu hele rattstammen i såfall. om rattstammen er bygget lik på din bil og E38 da. her ser man sporet som gjør at rattet bare passer en vei på rattstammen.
Hitokiri Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Å flytte rattet var ikke verkstedets forslag, nei. Blir nok hjulstillingskontroll i forbindelse med PKK. Kan ikke kjøre rundt med fremhjul som peker i feil retning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå