thomaleo Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 hei i går fikk jeg tilbake noen av delene jeg har sendt inn til lakkering, når jeg prøvde på ene delen såg jeg at den var skikkelig i spenn. hvilken metode burde jeg bruke for å få den rett igjen? er litt gira på å få dette skikkelig, dette skjedde mens den var inne til lakkering. eller burde jeg klage på det? hva synes dere om øyelokk og nye speil?) kommentarer er mer enn ønsket
DanielMK Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Det er klart dette må klages på !! Om du leverer inn ein spoiler til lakkering, og den er bøyd når du får den tilbake, så er det jo deres feil. Ble bra med nye speil Øyelokka passer e36, mener eg Fint. Mangler kun senk nå ! Den såg veeeldig høy ut framme.
bmwe34t Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 den e nok slått seg på grunn av varme under lakkering... eller mest sansynlig etter lakering når den herde. da kjøre dem opp tempraturen i lakkboksen før å få lakken til å herde...
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 den var litt varm når jeg fikk den tilbake DanielMK bilen er senka den ser høy ut på grunn av frontfangeren å store felger skal få tak i m tech eller rieger (hvilken liker folk best?) trur m techen er mer rå til e36 enn riegern
Lars89 Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Hvordan var spoileren før lakk da? Kjøpte en sånn M3-spoiler på ebay og den var bøyd i alle retninger når den kom i posten, men var bare å presse den ned under montering så gikk det fint. Store hjul er ingen unnskyldning for å ikke ha senk
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 spoileren var helt fin før lakkering gikk rett nedpå som da jeg holder den nedtil på bildet det skjedde under lakkering eller rett etter lakkering for synes det var alt for mye bøy når jeg fikk den tilbake fra lakkeringa den var senka når jeg kjøpte den, godkjent senka
Tom K Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Dette fikser du lett selv vet du, man lærer av å skru selv vet du
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 dette er klaringa mellom hjulbue og dekk med meg: synes absolutt det ser lavere ut enn de orginale men du vet vel best x)
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 jaja men noe er det lov å få hjelp med x) heh derfor man har forum som dette )
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 uansett sånn som dette såg den lista ut før lakkering: jeg får bare prøve dasje på litt sikaflex håpe at det sitter : ))
Lars89 Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Kan du se hele dekket er det ikke lavt nok Min "spoiler" er bare festa med dobbelsidig tape. Funker helt 100 det. Men den er som sagt mykt. Din er kanskje laget av et litt hardere materiale?
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 det er treverk, kosta 800 på gs (tilbud på gs bud bmwtreffet som var 1 mai fikk den til 400 ) synes det blir for mye om ikke hele dekket synes men forskjellige folk forksjellige meninger
bmwe34t Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 den e høyere en e36n min va.. va en cab me orginal m-tech understell... du burde absolutt kjøpe m-fanger.. ser mye bedre ut en rieger.... men rieger leppe under m fangeren e tøft
thomaleo Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 bmw e34t ja skal kjøpe m tech så snart jeg har fått penger til det ) men har noe rust som må ordnes først tom k sånn trekvistverk sak xP vet ikke om den er av tre synes ikke skikkelig spoiler er noe til saker liker de ikke, ikke på bmw ihvertfall, eneste bilene de passer til er cab derfor ble det en sånn kant som dette (er ikke sikker på produksjonsmateriale): ICC M3 spoiler koffertlokk E-36 sedan (E-46 M3 look) koster 1000 på gs fikk den til 500 trur jeg på tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå