lidvar Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Hvor mye arbeid er det å bytte til elektriske stoler? Ligger ledningsnett klart? Må noe programeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavpro Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Ble vel nye off-topic, dette, men kan svare på siste spm. Ikke mye arbeid, men nei, ledningsnettet ligger ikke klart. Dog kan dette bestilles rskt og enkelt fra GS Bildeler. Jeg bestilte komplett varmesett til fremstolene i en 07 E91. Alt er BMW originalt, og null problem å montere. SÅ; skal du ettermontere elstoler, må du først finne dem brukt (leter selv), og så montere ledningssettet. Til slutt må bilen programmeres igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwmpower83 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 takker for tipset må leite på div nettside og sjå om eg finne stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Etter montering eller ettermontering. . . word syke.. Gir en del forskjellig mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwmpower83 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 eg fant ein tysk side med sport stoler til bmw plus litt ann knask http://www.car-parts-mueller.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lidvar Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Der var mykje å velge mellom på den tyske sida, nokon som veit om det er mykje styr å kjøpe/frakte til norge derifrå? Må det betales toll på noko slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Du betaler ikke toll på bildeler.. mva må selvsagt betales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå