E.S Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Hei, Har akkurat satt inn en m50b25 fra en e36 atomat i min e34 520 24V, får nå ikke gnist på pluggene, har 12V inn på coilen når tenninga er på, men ingen gnist :S Har ny hjerne. Noen som har peiling på hva det kan være? Mvh Even.. håper på kjapt svar!
E.S Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Ingen som vet? noen i rundt Trondheim som er kyndig på m50 motor da, å kan komme å hjelpe meg??`får betalt:D
montrealblue Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 kan jo være så mangt. Men jeg hadde samme problem. Da var det en jordkabel som ikke var festet skikkelig...
E.S Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 mener at den skal være festet ja..hmmmm
GeirAndre Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 regner med du har satt over det gamle ledningsnettet? satt alle pluss riktig på batteriet og fått på plass alle jordinger. ellers skal ikke dette være noe stort problem.
E.S Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Har ikke byttet over lednings nettet pga, det gamle var simens og det nye var bocsh. har ny hjerne.. Kan det være veivaksel sensor?
magnusble Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Store murligheter får at du har kobla plussen til hjernen på minuspolen, den kabelen som går ut til diagnosekontakta, har en svart kabel som kommer ut av seg. Den svarte kabelen er plussen til hjernen, så den skal på positiv batteripol. Det har ikke skjedd no skade ved at den har stått på minus.
E.S Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Store murligheter får at du har kobla plussen til hjernen på minuspolen, den kabelen som går ut til diagnosekontakta, har en svart kabel som kommer ut av seg. Den svarte kabelen er plussen til hjernen, så den skal på positiv batteripol.Det har ikke skjedd no skade ved at den har stått på minus. Hmmm, det hørtes ikke så domt ut...tror jeg har satt den på jord !... Skal testes så fort som mulig etter jobb
E.S Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 vart det no fart pån? Dårlig med fart:S...men det var koplet gæli ja:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå