Gå til innhold

Får ikke gnist etter motor bytte! m50b25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Har akkurat satt inn en m50b25 fra en e36 atomat i min e34 520 24V, får nå ikke gnist på pluggene, har 12V inn på coilen når tenninga er på, men ingen gnist :S

Har ny hjerne.

Noen som har peiling på hva det kan være?

Mvh Even.. håper på kjapt svar! :D

Skrevet

Ingen som vet? noen i rundt Trondheim som er kyndig på m50 motor da, å kan komme å hjelpe meg??`får betalt:D

Skrevet

regner med du har satt over det gamle ledningsnettet? satt alle pluss riktig på batteriet og fått på plass alle jordinger. ellers skal ikke dette være noe stort problem.

Skrevet

Har ikke byttet over lednings nettet pga, det gamle var simens og det nye var bocsh. har ny

hjerne..

Kan det være veivaksel sensor?

Skrevet

Store murligheter får at du har kobla plussen til hjernen på minuspolen, den kabelen som går ut til diagnosekontakta, har en svart kabel som kommer ut av seg. Den svarte kabelen er plussen til hjernen, så den skal på positiv batteripol.

Det har ikke skjedd no skade ved at den har stått på minus.

unjclx5q18oj5cbrojpd.jpg

Skrevet
Store murligheter får at du har kobla plussen til hjernen på minuspolen, den kabelen som går ut til diagnosekontakta, har en svart kabel som kommer ut av seg. Den svarte kabelen er plussen til hjernen, så den skal på positiv batteripol.

Det har ikke skjedd no skade ved at den har stått på minus.

unjclx5q18oj5cbrojpd.jpg

Hmmm, det hørtes ikke så domt ut...tror jeg har satt den på jord !...

Skal testes så fort som mulig etter jobb :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...