Julian Sommer Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 HUSK Å LESE FØRSTEPOSTEN, FOLKENS kjipt om den plutslig ikke fungerer... forbi en fotoboks.. Hehe ja.. Men jeg tror i hvertfall ikke det er noe å si på på kvaliteten. Ser mange andre leverandørere av forskjellige type produkter skryter kvaliteten på varene sine opp i skyene, og det er som regel da det er mindre kvalitet, mens de derimot skryter av konseptet hos HidePlates. De høres også meget seriøse ut på mail, og bruker PayPal som betalingsmetode. Og om det ikke skulle funke ved f.eks en fotoboks, får man håpe dem dekker bota på garantien Hehe.
s62 Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 men hva syns dere om disse her ? http://007numberplate.com/ 007numberplate den er litt kulere
Julian Sommer Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Ikke inklusive mva nei, da dette tilkommer så fort varen kommer inn i Norge. Men hvis ikke flere melder seg på, blir det ikke noen bestilling, da kun 5 personer har sendt meg PM om at de garantert er med..
babjorn Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Tror flere er innterrisert,men du satte 15 September for å se hvor mange som meldte seg på.Så jeg er innterrisert men venter litt å tenker på det
Random Hero Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Jeg er intressert. mener jeg sendte deg en pm også??
AlXz Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Ikke for å ødelegge.. men er ikke dette et godt alternativ? viewtopic.php?f=14&t=165362
wicky124 Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 wow....det så jeg faktisk ikke....var jo billigere enn dette alternativet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå