Chrilleboy13 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hei, nettopp fått igjen min bmw 120 D(-06, ca. 45k) fra bavaria gardermoen. "vechicle inspection" var servicen, slik at de ikke skiftet olje. God service fra det verkstedet forresten Bør jeg likevel skifte olje, da dette ikke er gjort på et år? Står i kjør kjørecomputeren at det ikke er beregnet oljeskift før 2012(etter liste på som bilen tren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrilleboy13 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 fortsettelse... som bilen trenger og når det er behov)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Er nok ingen ulempe å skifte olje 1 gang i året. Men du nevner ikkje kva slags olje du bruker. (longlife?) Køyrelengde og type køyring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Jeg har i allefall bestemt meg for å skifte årlig på min 118d. Ser GS kjører kampanje med halv pris på Castrol hver sommer, så da blir nok det tradisjon Det er forøvrig longlife på disse, og har skiftintervall hver 30.000 km (noe som virker inn-i-småskogen langt..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå