Mpowerman Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Har kjøpt en 540 97mod i sverige nå som jeg skal bruke som delebil for å bygge om en 528 96mod. Er det noen her som har gjort denne operasjonen på E39 før? Kan jeg bruke ledningsnettet jeg har i bilen fra før (dasjbord/kupe)? Blir å flytte over hele forstillingen med motor og gir i ett. må vel og flytte over mellomaksling,diff, bakbemser, eksosanlegg og drivakslinger. Er det noen spesielt jeg må huske på ang dette? EWS?
Morbus Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Jeg ville ha strippet den norske bilen helt ned. Deretter flyttet ALT over fra donorbilen.
Mpowerman Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Jeg ville ha strippet den norske bilen helt ned. Deretter flyttet ALT over fra donorbilen. Da har du tydeligvis ikke demontert og montert ett E39 dasjbord... Er en jobb jeg ikke vil gjøre en gang til!!!
Mpowerman Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 ingen som vet noe om v8 bygg i E39?
Mpowerman Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Trenger litt hjelp ang ews i disse bilene. Har aldri hatt det problemet før. Må jeg bytte EWS boks og tenningslås eller er det en enklere løsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå