SweetBMW Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Ja da var det ENDA en tråd da.. etter jeg fant ut jeg hadde verksed på jobben så har jeg vært i full sving med både det ene og det andre... Etter jeg kjøpte meg M stoler her fra en bruker her, så fant jeg fort ut at jeg ikke hadde opplegg for el-stoler i min bil, og at jeg måtte legge opp dette selv. Heldigvis så var det ikke så ille som jeg trodde. Det jeg måtte legge opp var +12V til fører og passasjer stol (en til hver, separat sikring på 30A) og en til memory. Dog la jeg ikke opp denne enda fordi jeg ikke skjønte koblinga helt Har fulgt opp det originale kabel anlegget opp i sikringsboksen og lagt inn nye endestikkere inn dit, slik at alt er som om det skulle vært fra fabrikk. Tok dessverre ikke så mange bilder grunnet kamera streik, men har ett av sikringsboksen og alt kabla inni der, og en video snutt Enjoy! PS: folk som ikke har PEIL på elektro, anbefaler jeg virkelig ikke å begynne å tulle inne i sikringsboksen. Dersom du ikke vet hva du gjør, har tilgang til alt mulig pirkeverktøy, dont do it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå