Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker å kjøpe en ok m50b20 eller m50b25. toppen på min m5b20 er tydligvis gåen.

ikke noe dyrt. kom med tilbud.. :D ..

så om du/dere har noe artigt liggende så gi meg en lyd.

Skrevet

Hei. Hvis du har en M50 motor med vanos nå, har jeg en motor du kan bruke. Det er en M52B20 motor som er ribbet for de fleste utvendige delene.

Du kan flytte over de ytre delene fra din egen motor. Da får du en M52B20 motor med M50 innsug og elektronikk. Du må også bytte over bunnpannen og oljepickup'en fra din E34 motor. Jeg har en gang tidligere solgt en M52B20 motor til en som hadde en defekt M50B20. Og det gikk strålende.

Motoren er kjørt 294.000 km, men er i veldig god stand. Motoren har fulgt alle servicer og er kjørt på kvalitetsoljer. Den er helt ren og fin inni. Denne motoren er jeg sikker på har lang levetid enda.

Motoren selges for kun 2.000 kr. Jeg bymper fram denne motoren under deler selges, så finner du bilder og mer info.

Jeg bor i Stavanger.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet
ønsker å kjøpe en ok m50b20 eller m50b25. toppen på min m5b20 er tydligvis gåen.

ikke noe dyrt. kom med tilbud.. :D ..

så om du/dere har noe artigt liggende så gi meg en lyd.

hei har en m50b20 komplett motor på kløfta

Skrevet
Har en m50 b20 motor mellom kristiansand og evje til salgs for 300 kr

Må innrømme at min m50b20 ikke går så billig :P Men denne kan fremdeles prøvekjøres i bilen på profilbildet mitt om ønskelig. Gått ca 230.000 med ny toppdekselpakning, nylig fylt på oljerens og castrol olje, ny viskosekopling og tennplugger for å nevne noe :) Æ holder til like vest for Kristiansand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...