S.Hafsmo Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Holder på og skal montere manuellkasse i bilen, men ser det at det ikke er noen blindtapper på beholderen til bremsekraftforsterkeren, slik at jeg foreløpig må lage en egen beholder. har en gammel bremskraftforsterker-beholder liggende som jeg tenkte jeg kunne henge opp i maskinen til jeg får tak i den originale beholderen. men hva er det slags veske man bør ha her? spiller det noen rolle hva slags bremseveske man bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 hmm.. min går da sammen med bremsene, og der brukes dot4 hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 min skulle helt sikkert gått til bremsene den og, men slangen når ikke frem, og beholdere har ingen ledige uttak. men da skal jeg gjøre et forsøk med dot4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Funker nok=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå