Joher Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Hoi! Tenkte å lage en liten tråd om bilene mine. Har den nette sum av to stk E36. Den første er en 1992 BMW E36 Coupe, 320ia. Helt orginal bil, som "alt" er skiftet til. Ikke spart på noe, planen var fra dag en å bygge om til M3. Men grunnet endring i livets gang har bilen lagt ute for salg en god stund. Siden det ikke har blitt noe napp, er bilen nå avregistert. Har planer om å gjøre den usedvanlig strøken over lang tid og forsette prosjektet. Bilen ved kjøp i feb.2010 Slik ser den ut pr dags dato Den andre er bruksbilen til meg og damen. 1998 E36 316 Touring kjøpte jeg for 2 mnd siden. Har dessverre ingen bilder fra da jeg kjøpte den. Den var helt orginal og så ganske lei seg ut. Men siden den hadde alt ekstrautstyr samt strøkent delskinn ble den handlet! Utvendig var den ikke helt fin, og dessverre hadde barnebarnet til tidl eier tegner med steiner på bilen. Men etter utprøving av all mulig polering, mtech front, m3 defuserinnsats, linselykter, nye felger, eksos, coilovers ++ så ble den slik: Oppdaterer tråden når det skjer noe med coupeen. Kommentarer ang bilene er bare å komme med, negative som positive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Den touringen likte jeg svært godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Likte coupeen godt og jeg. Flott farge, flotte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Såg litt lei seg ut touringen ja. Men ble bra med litt senk og mine gamle felga hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 21, 2010 Forfatter Share Skrevet August 21, 2010 Takker Touringen ble ikke så gale. Skulle hatt seg ett strøk lakk og resten Mtech også... men begrenset hva man skal påkoste en bruksbil... hehe Gamle felgene dine sladdis kom veldig godt med, passet kanon bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 likte klart best stasjonsvogna, begge var fine, men stasjen var mye tøffere pga oransje blinkers. Det gjør seg virkelig på e36 i enten hvit eller svart. Bra biler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Liker stilen din! \:D/ Orange blink er tøft på rett fargene. Her hørte de helt hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Nydelige biler! Eier av en M-tec E36 tour selv, nydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Kjører enkel stil, sikker seier hehe.. Oransje blinkers e ett must etter mitt syn! På coupeen er det både og, de med lik farge er vel så fin med hvite... Coupeen skulle hatt coilovers den også, den er "skyhøy" med BBS felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Pen touring! Jeg vil ha det interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Ser jeg skulle hatt senk på touringen når jeg hadde de felgene på! satan så bra det ble..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Likte begge bilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Takker Litt forandring nå Coupeen er solgt, uvisst hvor i landet den forsvant da kjøper solgte den videre bare etter noen dager... Touringen har fått en del nytt... alt av treverk inni byttet til sort, dørsider byttet ut med skinn, normalt senkesett, m-lister, ny orginal eksos hele veien, nye bremser rundt, samt nye 18" felger. Har Mtech sideskjørt liggende og m3 ratt på vei. Blitt en kanon bruksbil nå med riktig senk og felger. Tenkte å ta noen bilder snart, men her er ett fantastisk mobilbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 *like* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Du er glad i orange blinklys ser jeg Pene biler ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå