stefan88 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 hei, jeg ønsker å kjøpe følgende deler. ledningsnett til m5 3,6 det er en 90 mod hvis det betyr noe. effekt annlegg el vinduer el takluke senke dempere forran evt justerbart til hele bilen. forsteket trykkplate eller hel forsterket satts. så det er bare å skrike ut hvis du har noe du vil kvitte deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben Are Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Hei. Hvilket ledningsnet er det du er ute etter? Motor? Eller KOMPLETT? Har uansett begge deler, har komplet motornett med lmm Har også dørnett og heiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 hei, det høres bra ut. jeg trener bare ledningsnettet til kupeen, motornettet har jeg i bilen. er det til en m5 3,6 du har, er det til 90 mod? veit ikke om det har noe å si, men jeg vil bare vere sikker siden det er litt jobb og bytte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben Are Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Det er til en 90mod 3,6l faktisk.... med imobilizer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 i mobilizer, hva er det? hva skal du ha for ledningsnettet og vindusheisene, og hva skal du ha for ledningsnettet alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben Are Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Startsperre. Følger med slike "penner" som du må ha for å få start på bilen. Du får komme med et bud, vet ikke hva det kan være værdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Du fikk ikke med deg at jeg hadde el-vinduer til deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 jo jeg fikk det med meg, hva skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 startsperre, det er ikke det på motornettet nå så vidt jeg vet, bilen starter å går, bruker den hver dag. men startsperra ligger vel i hjernen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben Are Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Denne imobilizeren ligger med egen styreenhet på cupe nettet. Alt som skal være der er med. Er fult mulig å koble den vekk om man ikke vil bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå