AndreasBr Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Heisann! Mamma har en BMW 520 som ikke vil starte. Alt lyser i dash'en, men når man vrir om går ikke starteren. Samtidig er det bilde ca midt på dashen nede, med en runding med utropstegn i. Noen som har forslag til hva jeg kan sjekke? Ang siste problemet se nyeste post fra meg.
AndreasBr Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Batteri er sjekket. Det er koblet til et nytt batteri (Ved hjelp av startkabler på gammelt batteri) Tror du fortsatt dette kan være grunnen? Alt lyser slik det skal. Vifte, elvinduer osv funker, men det skjer altså ikkenoe når man vrir tenningen helt om.
Bonden Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Startsperre som har slått inn muligens eller feil med nøkkel,prøv med reservenøkkel.
AndreasBr Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Startsperre som har slått inn muligens eller feil med nøkkel,prøv med reservenøkkel. Har prøvd med begge de nøkler "jeg" har. Den ene nøkkelen ser annerledes ut enn den andre, ser ut som at den har et "lokk". Denne er teipet sammen, men det er ikkenoe spesielt inni der så langt jeg kan se. Mamma hadde visstnok også fått beskjed om at bilen ikke hadde startsperre.
AndreasBr Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Feil funnet! OBC kontakten foran i motorrommet satt ikke ordentlig i. I det jeg skrudde den fast kom plutselig enda mer opp på displayet. Har lagt merke til at det ryker litt foran på høyre side, men jeg antar det bare er litt oljesøl. Mamma forklarer også det at når broren min kjørte bilen ned fra togstasjonen begynte det å ryke fra rattstammen. Noen forslag til hva dette kan være / hva jeg kan sjekke?
ingard Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Det er flere e34 som har brent helt ned fordi filtrene til AC/friskluft har vært tette. Dette kan være verdt å sjekke, evt så kan det være olje på motor, men da må det være en del for at du skal merke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå