Tom K Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Tror det er stille på nyhetsfronten om dagen ettersom denne dukker opp IGJEN http://www.nettavisen.no/motor/article2966308.ece
Joher Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Er jo ingen problem å utføre det, skal mye til å bli tatt egentlig. Utenom at man er komplett idiot og får ALDRI lov å klage på at man betaler formye for å forsikre en bil. Tapere som fortjener å bli skutt med hagle utfører slik svindel.
Mexos Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Jøss, rart det ikke er flere som benytter seg av den type svindel? Har faktisk ikke sett den saken før... Hvordan er det hvis man melder bilen sin stjålet, ligger lavt i terrenget ei stund også bruker bilen igjen, vil politiet være konstant på utkikk etter regnr og slike ting? (Btw, har ingen planer om å gjennomføre det her, bare nysgjerrig ) Tror det er nesten umulig å bli stoppet. Politiet speider nok ikke etter stjålne biler når de er ute å kjører. Eneste mulighet for at de oppdager en er nok når en bil står mistenkelig hensatt ol. slik at de sjekker databasen. Jeg kjører faktisk rundt i en bil jeg ble frastjålet i juni for tiden. Bilen ble funnet i ettertid og politiet er varslet, men jeg har ikke fått no papirer om at saken er henlagt. Jeg har ikke blitt stoppet av politiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå