Just-turbodiesel Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 http://www.tv2underholdning.no/broom/gj ... ery/ck.php Jada moro når biler gjennomstår i nyere versjoner med "gamle trekk" Likte den.. Nå må de andre fabrikatene også gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Det er jo ikke akkurat noe nytt konsept å komme med en retro av en populær modell da. Er vel mange fabrikater som har gjort dette for lenge siden. Men Stratosen var jævlig kul da Spes baken på den likte jeg. De skulle kommet med en retro-Delta HF Integrale også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Vet ikke hva jeg synes om fronten, men bakenden var sinnsykt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Bakenden er vel noe av det råeste jeg har sett. Fronten derimot ble feil, for rund over panseret.. Fronten så jo ut som en trist hunde valp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå