Arild G. Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 1985mod 635CSi selges. Bilen har gått 266tkm. Bilen er i veldig bra stand, og ganske nær orginal stand. Den bærer preg av å ha vert entusiasteid. Såvidt meg bekjent så har bilen hatt en eier i Tyskland og tre i Norge før meg. Bilen er lakkert for ca fire år siden, så den er ganske fin i lakken. Den er også i god teknisk stand. Bilen er gjennomført brun, noe som faktisk kler en slik klassiker veldig godt. Fargen er Zobelbraun Metallic, bilen har orginal bruntonede vindu, brunt interiør og naturia bøffelskinn stoler. Bilen har enda stereoanlegget fra den var ny. Bilen ble bestillt med en Becker Mexico electronic som kostet over 10 000kr i 1985, og den fungerer i beste velgående enda. Det er selvfølgelig orginale kasettholdere i dashbordet Felgene er BBS Rs i 16" Og bilen leveres selvfølgelig uten vinterhjul, men får med orginale TRX hjulene. Ny castrol olje og filter i høst før vinterlagring. Bilen har: -Rustfritt eksosanlegg fra Stebro. (veldig fin lyd) -Diffsperre -Sentrallås -4 x El vindu -El-takluke -El-speil -Servo -Abs bremser -Bilstein sprint dempere og H&R fjører -Nytt batteri -Ny tankgiver -osv... Forlanger 135000kr for bilen, evt litt mindre uten bbs felger. NY PRIS: 119000kr NY PRIS: 99000kr (ferdig prutet) Bilen står i Molde. e-post: bmw-m@online.no tlf.: 97781301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Knipsa et par bilder til i dag En liten rustblemme på høyre hjulbue bak og noen striper på takluka er det som er av skavanker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Er veldig pen den bilen din Men en ting, er det en 3.5 eller en 3.4? Hva står det på innsugsmanifolden/toppen? Har forstått at 635CSI kommer i to utgaver, M30B34 og M30B35, stemmer dette? Og til den prisen, følger begge sett med felger med? Er på utkikk etter en pen E24 med ABS og evt annet ekstra utstyr, og din ligger høyt på lista mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Takker Er litt usikker på om b34 eller b35 er rett. Jeg tror at e28 535i/M535i og e24 635csi har m30b34 og e34 535i har m30b35, men er ikke helt sikker. Mener at motorvolumet er 3430ccm og den har 218hk. Visst det betales prisantydningen eller opp i mot, så blir vi nok alltids enige om felger men i utgangspunktet så er det ett sett bbs felger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 er det ikke M30b34 i 635CSi, og M88b35 i M635CSi ? Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 På selve innsuget skal det stå enten 3.2/3.5 eller 3.5 - står det 3.5 så er det en M30B35 motor...hvis jeg har forstått riktig... Se hva Wokke på dette forumet prøver å vise på bilder: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1059513 Selvfølgelig så vil en m88b35 vært konge, men koster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Står 3.2/3.5 på innsugsmanifoilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Fortsatt til salgs denne. Blir parkert for vinteren snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Tror riktig motorkode for denne vil være m30b34, og jeg mener også det vil gjelde for de e24`ene som har 3.generasjons m30 (samme som e32 og e34) med "3.5" på innsuget. Har registrert at det er vanlig å kalle desse nyeste m30`ene for m30b35 ("b35-topp" osv), men tror ikke det er riktig egentlig Hvis ikke jeg tar helt feil så er m30b35 betegnelsen på den motoren som ble levert til e12 m535i og e24/e23(?) tidlig åttital med litt større borring enn de senere versjonene. Den hadde 93,4mm borring og 84mm slaglengde i stedet for 92mm borr/86mm slag som kom etterpå... Lykke til med salg. Har sett denne bilen på nært hold når den hørte hjemme her i kommuna Nydelig bil med optimal fargekombinasjon etter mitt syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 blir vel å klargjøre denne for vinteren nå om få dager. gi den en grundig vask og voks og på med vinterlagringshjul. har en mistanke om at når våren kommer så blir fristelsen til å beholde den for stor til at jeg legger ut for salg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Vurderer fortsatt å selge denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Kan evt. ta en pen e39 med manuellgir i innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 kan gå god for denne bilen her, en knall pen klassiker! fargecombon er veldig gjennomført. må nesten sees på rett for rette inntrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg