Gå til innhold

635CSi 1985mod. SOLGT


Arild G.
 Share

Anbefalte innlegg

1985mod 635CSi selges.

Bilen har gått 266tkm.

Bilen er i veldig bra stand, og ganske nær orginal stand.

Den bærer preg av å ha vert entusiasteid. Såvidt meg bekjent så har bilen hatt en eier i Tyskland og tre i Norge før meg.

Bilen er lakkert for ca fire år siden, så den er ganske fin i lakken. Den er også i god teknisk stand.

Bilen er gjennomført brun, noe som faktisk kler en slik klassiker veldig godt. Fargen er Zobelbraun Metallic, bilen har orginal bruntonede vindu, brunt interiør og naturia bøffelskinn stoler.

Bilen har enda stereoanlegget fra den var ny. Bilen ble bestillt med en Becker Mexico electronic som kostet over 10 000kr i 1985, og den fungerer i beste velgående enda. Det er selvfølgelig orginale kasettholdere i dashbordet :)

Felgene er BBS Rs i 16"

Og bilen leveres selvfølgelig uten vinterhjul, men får med orginale TRX hjulene.

Ny castrol olje og filter i høst før vinterlagring.

Bilen har:

-Rustfritt eksosanlegg fra Stebro. (veldig fin lyd)

-Diffsperre

-Sentrallås

-4 x El vindu

-El-takluke

-El-speil

-Servo

-Abs bremser

-Bilstein sprint dempere og H&R fjører

-Nytt batteri

-Ny tankgiver

-osv...

Forlanger 135000kr for bilen, evt litt mindre uten bbs felger.

NY PRIS: 119000kr

NY PRIS: 99000kr (ferdig prutet)

Bilen står i Molde.

e-post: bmw-m@online.no

tlf.: 97781301

hoved.jpg

fram.jpg

bak.jpg

side1.jpg

side2.jpg

det4.jpg

det3.jpg

det2.jpg

det1.jpg

felg.jpg

sibq5cpfs17jn16uecrt.jpg

1o4wsukmghr3vhs6d86m.jpg

xglnh35etot5g902mm9o.jpg

y7oyvg1tgwaun2zimsau.jpg

r8kaio5ahsvs3v7x0gab.jpg

sgjrqr872pr19qsucz8s.jpg

6zr1e2mlk9r1z6bw2cug.jpg

r9x6crffl09wiz5mgjei.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Er veldig pen den bilen din ;)

Men en ting, er det en 3.5 eller en 3.4? Hva står det på innsugsmanifolden/toppen?

Har forstått at 635CSI kommer i to utgaver, M30B34 og M30B35, stemmer dette?

Og til den prisen, følger begge sett med felger med?

Er på utkikk etter en pen E24 med ABS og evt annet ekstra utstyr, og din ligger høyt på lista mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Er litt usikker på om b34 eller b35 er rett.

Jeg tror at e28 535i/M535i og e24 635csi har m30b34 og e34 535i har m30b35, men er ikke helt sikker.

Mener at motorvolumet er 3430ccm og den har 218hk.

Visst det betales prisantydningen eller opp i mot, så blir vi nok alltids enige om felger :) men i utgangspunktet så er det ett sett bbs felger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tror riktig motorkode for denne vil være m30b34, og jeg mener også det vil gjelde for de e24`ene som har 3.generasjons m30 (samme som e32 og e34) med "3.5" på innsuget. Har registrert at det er vanlig å kalle desse nyeste m30`ene for m30b35 ("b35-topp" osv), men tror ikke det er riktig egentlig [-X

Hvis ikke jeg tar helt feil så er m30b35 betegnelsen på den motoren som ble levert til e12 m535i og e24/e23(?) tidlig åttital med litt større borring enn de senere versjonene. Den hadde 93,4mm borring og 84mm slaglengde i stedet for 92mm borr/86mm slag som kom etterpå...

Lykke til med salg. Har sett denne bilen på nært hold når den hørte hjemme her i kommuna =P~ Nydelig bil med optimal fargekombinasjon etter mitt syn :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...