tha stiffmaister Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Har feil på begge mine ruter. går ca 3cm før de stopper. Så må eg trykke på knappen igen å de går nye 3cm .. prøvd å bytte hovedkortet som står på motoren på sjåførsiden og begge betjeningsknappene . Noen som vet hva dette kan være? skikkelig irriterende
tha stiffmaister Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Ingen som har en formening?
SweetBMW Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 får ingen feilmeldinger i dashen etter hvert? fattern sine er samme, og det er den anti trap funksjonen i vinduet hans som er bæsj. er en sensor i dør pakninga kommer opp på diagnose så vidt jeg veit.
tha stiffmaister Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Ok. Veit ikke hva som feiler den Bilen. Men får ikke kontakt med diagnoseprogrammet. Og GS finner den ikke i registret når eg bestiller deler. Får ikke opp noe i dasbordet nei
SweetBMW Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Hvor holder du til hen a? Mulig jeg kan hjelpe deg hvis du ikke bor for langt unna
tha stiffmaister Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Halsa på nordmøre.. Men skal på gs å se om de finner ut noe alikevel i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå