Berndtsson Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 200.- + frakt for bunnpanna til m20 ? Er egentlig ikke så keen på å sende men.. Går sikkert hvis du ikke kan hente, kan jo evnt sende info pm
chafre2 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 hvor mye for hjernen? hvis den ikke er solgt
Berndtsson Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 hvor mye for hjernen? hvis den ikke er solgt Hmm.. Litt usikker på om jeg vil selge den utenom egentlig.. Men bare kom med et bud du, så skal jeg vurdere det
Kristian Nilsen Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 hvor mye får servo pumpa? tror du den passer til en 318is?
chrio Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Passer den "add-on" bakfangeren på facelift? evt pris for add-on fangeren og sideskjørt?
OTffs Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Tannstag? Pris? Dette er ikke servo sant?
Berndtsson Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Kristian Nilsen: Litt usikker på pris egentlig... Kom med bud du Rundt 500 kanskje? chrio: Tror add on-fangeren på facelift, men kan ikke si det 100% sikkert. Den Monteres jo på en måte under den originale, og den originale på facelift er vel litt bredere enn den på pre face tror jeg. Men det var god klaring mellom dem når den var på bilen min, så kan ikke skjønne hvorfor den ikke skulle passe. Er forresten en som har sagt at han kommer en tur imorra for å se på den, så det er evnt lurt å komme med et bud fort Ang. pris på begge deler vet jeg ikke helt.. 1400 kanskje? OTffs: Tannstang uten servo ja hmm, pris ja.. 400?
OTffs Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Kristian Nilsen: Litt usikker på pris egentlig... Kom med bud du Rundt 500 kanskje? chrio: Tror add on-fangeren på facelift, men kan ikke si det 100% sikkert. Den Monteres jo på en måte under den originale, og den originale på facelift er vel litt bredere enn den på pre face tror jeg. Men det var god klaring mellom dem når den var på bilen min, så kan ikke skjønne hvorfor den ikke skulle passe. Er forresten en som har sagt at han kommer en tur imorra for å se på den, så det er evnt lurt å komme med et bud fort Ang. pris på begge deler vet jeg ikke helt.. 1400 kanskje? OTffs: Tannstang uten servo ja hmm, pris ja.. 400? Flotters, vil gjerne ha det, har du mulighet til å ordne frakt? 500 inkl frakt da?
Halbakken Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Kjetil, det er da ingen som vil ha detta ræælet ditt Neida:*
Berndtsson Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 OTffs: Skal sjekke ut hva det blir for frakt Men regner med at det går greit Halbakken: Din superklovn
OTffs Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 OTffs: Skal sjekke ut hva det blir for frakt Men regner med at det går greit Halbakken: Din superklovn Flotters Gi en lyd når du vet noe da Jeg regner med det er uten slark osv?
Berndtsson Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 OTffs: Skal sjekke ut hva det blir for frakt Men regner med at det går greit Halbakken: Din superklovn Flotters Gi en lyd når du vet noe da Jeg regner med det er uten slark osv? Sjekker det imorra jeg Jepp, jeg kjente hvertfall ikke noe da jeg brukte den
OTffs Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 OTffs: Skal sjekke ut hva det blir for frakt Men regner med at det går greit Halbakken: Din superklovn Flotters Gi en lyd når du vet noe da Jeg regner med det er uten slark osv? Sjekker det imorra jeg Jepp, jeg kjente hvertfall ikke noe da jeg brukte den Fått sjekket noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå