Nordnes Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Selger min 318is pga. overgang til større bil. Meget pen bil, Får mye oppmerksomhet. God å kjøre, sitter som et skudd på veien! Eu-ok til juni 2012! "Ny" motor og girkasse som er gått ca. 170.000km, Bilen er gått 230.000km Nylig byttet plugger,oljefilter,toppdeksel pakning og olje Senket AC Schnitzer Felger 215/45-17 framme og 235/45-17 Bak Lykter med Angeleyes(org.følger med) Hvite blinkers Xenon i Langlys 97(facelift) Front M3 vader interiør i alcantara M3 Frontfanger M3 Diffuser M3 Girkule Simons Eff.anlegg Ny Frontrute Ny Clutch utløserlager svinghjulslager Byttet div. Foringer og ledd ++ Pris: 50 000,- Kan bytte i annen Bmw!(e46,e39++) med eller uten mellomlegg! kom med forslag! står org. 3-eiket sportsratt og M-tech girkule nå : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild1989 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Heisann! kan innbytte i en 2004 modell e46 være interresant for deg? Det er en 318 diesel som er blitt chippet og satt på sporteksos hos Svendsen Eksos i Bergen. Bilen har rullet 141 tusen km. per dags dato og er i god stand. Fri for rust, noen små bulker men ikke av betydning siden lakken er fin. (siden lakken ikke har sprukket opp). Bilen har vært i mitt eie i 15 måneder og blitt tatt godt vare på. Fullt servicehefte på bilen. Eg har skiftet bremser foran og bak, montert justerbart understell, 18 toms felger i fra gs, m-tech fanger foran og bak pluss lippen på bagasjelokket, xenon i grøftelys og kjørelys pluss angeleyes ringer som matcher grøftelysene på bilen. Minus med bilen er liten skade på framfanger, de små bulkene som er nevnt og interiøret er slitt og dårlig pga vannskader. funnet skinninteriør til 7000 komplett på nettet, men har selv ikke anledning til å gjøre dette med bilen. Bilen skal eu-godkjennes i september å få ført opp senk og felger i vognkortet. Høres dette interresant ut for deg? hvordan er bilen din for rust, neste eu-kontroll? Eg skal ta bilder av bilen i kveld eller i morgen som eg kan sende deg på mail. Eg er veldig interresert i din bil. MVH Arild Bogevik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 er denne fremdeles til salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elfreddo Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Byr 40000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Bilen ble solgt for ca. 1mnd siden for 33 000,- grunnet "Subframe Disaster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg