sladjan Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Billig folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan89 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 pris på skiver og klosser forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 pris på skiver og klosser forran? Ser for meg å helst selge dette i ett. Men viss det er noen som gjerne vil ha klosser og skiver til bak så kan jeg selge delt. men vil ikke splitte uten å ha en person som vil ha det til bak. er også fort gjort å borre noen hull i skivene bak viss dere syns det er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Er muligens interessert. Må bare få unna en campingvogn, så hører du sikkert fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Er muligens interessert. Må bare få unna en campingvogn, så hører du sikkert fra meg Okei, bare å si ifra. Dette er veldig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 KJøper noen disse i løpet av helga betaler jeg frakta! Go helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 BILLIG BILLIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Kan eg få begynne å prute nå snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Kan eg få begynne å prute nå snart? Syns jeg har pruta de ned GODT selv! Er jo inkjøpsprisen det her jo hehe Men virka som folk ikke sjønner det. Du kan komme med et seriøst bud på pm så kan vi ta det derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå