Just-turbodiesel Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 denne er sinnsjukt rå, men får du heisa den opp litt bak sånn at den blir litt mer i vater? pga bakskjermen så ser det litt sigent ut, ville heisa den 3 cm bak, men den er grisetøff altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 luft fjæring på den så bare å trykke på knappen det. på bildene her så ligger den i bånn. forran ligger den på travers+slepekroker bak ligger den på eksos+diff. ganske så bra i vater når man ser den fra siden å ser på kanalen. hjulbuene er veldig mye lavere bak. men ved kjøring så blir den løfta noen cm rundt hele. uten luft så står den jo bom fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 etter litt tenking så vurderer jeg faktisk å selge. vintern kommer snart. har ikke noe sted å lagre denne. å penga kommer godt med til hus oppussingprosjektet.. ikke sånn at jeg må selge. men får jeg 40 for den så selger jeg. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24168804 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Du må jo ikke selge så billig!!! Burde vel få over 60 for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Er litt småtteri så mener 40 er en bra pris. Ble lakert for 5 år siden. Men det begynner å komme noe her å der osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 hmmm....jeg tenker på saken as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 få opp noen interiør bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 få opp noen interiør bilder... please wicky, kjøp den!!! tenk så tøft med sånn mafiaslede av eldre generasjon! du har veldig god smak wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Lykke til med salget Skulle gjerne hatt den selv. Kjøp den Wicky La den bli i "familien" Bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 hmmm...gruppe press....hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 KJØP!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 bare til å komme for en titt i helga wicky er hjemme hele helga jeg. gammel bil så litt småtteri er det jo med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 hahaha....folk presser meg til kjøp må jo bli kvitt en av mine biler først... helst merca..hmm... Fruen likte faktisk bilen din...men kun når den var senka...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 hmm ! Wincky124, <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 annonsen er oppdatert med mere tekst å bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå