reziarfg Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Hei fant ut at den ene bærekula mi var defekt, slark og klonkelyder... Hvor vanskelig er det å bytte denne? drar snart på hytta som er 42 mil unna og vil gjerne fikse dette asap.. Og hvor farlig er det å kjøre med defekt?
reziarfg Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Rekker ikke bytte nå uansett... Men er vel ikke ille å kjøre 100 mil me denna feilen? Det bør vel noen vite
Berg2 Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Hehe er nok ikke noe problem å kjøre den strekkninga me den gåen, har ehh kjørt litt lengre kan man vell si eneste det slites sikkert litt kant av dekket
Gelbear Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Hvis du skal bytte selv er det like godt å kjøpe ny arm med kuler. Hvis du ikke har tilgang på presse eller lignende. Har byttet begge mine selv, uten skikkelig verktøy, måtte lage selv og brukte alt for mange timer på jobben.
Lars89 Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Mest sannsynlig går det helt greit, men er det ille nok kan kula hoppe ut og du mister kontroll over bilen. Jeg hadde nok lånt meg en annen bil Den er forøvrig veldig grei å bytte. Ville bytta hele armen med bakre foring når du først er i gang DIY: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=421918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå