compact Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Har lagt ut bil til salg på Finn.no og fått noe respons. Men jeg lurer på om noen kjenner til denne karen eller om det kan "lukte" svindel av dette. "Hi thanks for reply, i am a marine engineer, i am at sea right now. Iam buying this for my cousin as a surprise gift and l only pay throughPayPal at the moment as i don't have access to my bank accountonline(i don't have internet banking with it), but i have it attachedto my PayPal account, and this is why i insisted on using PayPal topay,all i will need is your PayPal money request or email addressto(xxxxxxxx@gmail.com) to make the payments, and if you don'thave a PayPal account yet, you can set one up at http://www.paypal.com itcant take you less than 3mins to do that, i will be expecting yourPayPal email so l can pay.I have a pick up agent that will come forthe pick up after payments has been sorted,and also do get back to mewith your best offer,i will be waiting for your reply asap". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 bare tull ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hadde ikke solgt om det ikke var svindel engang.. Om i det hele tatt du kommer til paypal sine sider med den linken så er det bare og holde seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 altså.. Han skal jo betale deg? da er det jo ikke noe problem? han kan jo betale så mye han vil,, så får han hente bilen når du har sett pengene er inne på kontoen din!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 ja så lenge du ber om ett visst beløp og pengene faktisk kommer på konto og når pengene er på konto kan han komme å hente bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 ÅH HERREGUD... denne meldingen du har fått har ikke blitt forandret mye. Sist jeg fikk denne er vell 1 år siden, DA var han i utlandet Så be han drite og dra. FØRSTE ting man skal se etter og legge merke til er at personen ikke i det hele tatt skriver noe sted i meldingen sin om hva han ønsker handle eller hvor mye han vil gi for det, ikke HVA han er interresert i bare at han er i din ting..(copy, paste melding) tingen du skal selge nevnes ikke NOE sted. Fikk denne da jeg solgte en mobil en gang og skjønte det ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Jeg fikk et par lignende mailer da jeg solgte E39'en min - det latterlige var at han kalte seg sea captain jim morgan (captain morgan er et rom-merke). Jeg rapporterte det til autodb.no men de kunne ikke gjøre noe da dette var en mail sendt utenfra. Virker som særlig autodb er belemret med akkurat denne svindelen,men må jo være noget tjukk i fletta for å gå på den all the way da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Snakker/skriver dem ikke ett minimum av norsk, så er det vel ikke noe og selge til heller spør du meg. Rasist? NEI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå