arildend Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Vurderer og sote fremlykter og rødsote baklyktene på min Bmw 520 e34 touring. Har aldri gjort dette før og ønsker tips på utførelse Kanskje det går å bruke film på frontlyktene? Alle svar er gode svar
FTE Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Man får kjøpt sånn sotespray til å ha på lyktene. Torshov har de bl.a. Ellers finnes det jo originalsotede Hella-lykter til bilen din også da, ser 955 ganger bedre ut.
arildend Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Ja, har sett de selger sotede lykter, men tenkte ikke og bruke så mye penger på det. Lurer også på om det går å legge sotfilm på utsiden av lyktene? Noen som har prøvd dette, og kanskje har ett bilde av resultat?
DanielMK Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Det går HELT fint å legge sotfilm utenpå lyktene Vask lyktene SVÆRT godt (all skitt, aboslutt alt, må vekk) . Deretter er det egentlig bare å klippe og lime Mye prøving å feiling for å få det fint. Ta deg god tid og vær nøyaktig.
arildend Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Tusen takk Burde jeg skru ut glasset eller kan jeg legge film når de står på bilen? Noen som har tips til rødsoting av baklyktene?
Ballder Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Baklysa tar du av og rødsoter du med rød transparent lakk, og frontlyktene tar du med film, så slipper du bryet med og plukke dem av, for lakke dem gjør du IKKE mens dem står på mener jeg.
DanielMK Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Det er mye enklere å legge på film på frontlyktene om du har de løs ... men dog litt mer jobb å få av og på lyktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå