Eivinos Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Trenger en mellomaksel som er i bra stand.. dette er til en e36 coupe 325i 92mod. Skrik ut hvis du har noe.
Eirik Viste Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Hallo du. Jeg har mellomaksling som passer til din bil. I alle fall hvis du har Getrag kasse. Du har 2 alternativer: Komplett 325 mellomaksling som koster 850 kr + frakt 150 kr. Bakre del fra 325 som koster 500 kr + frakt 150 kr. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Eivinos Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 hei. ja jeg er ikke sikker på hva getrag akkurat er men.. Har en original fra 325i ihvertfall! og trenger komplett mellomaksel. Er Også Int i en kardang som er i bra stand med diff sperre;)
Eirik Viste Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 E36 er levert med både ZF og Getrag girkasse. Jeg har opplevd at de har forskjellig lengde, og da blir mellomakslingen også feil. Men de fleste tidlige 325 har Getrag kasse. Hvis du jekker opp bilen kan du se hvem som har laget kassen. Jeg har som nevnt komplett mellomaksling. Og har 325 diff uten brems liggende hvis det skulle være aktuelt. Har også drivakslinger eller en komplett 325 bakstilling i veldig god stand hvis det skulle være ønskelig. Kan levere med kraftigere calipere bak også. Eirik.
Eivinos Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Da skal jeg få kommet meg under bilen i dag og se hva jeg har. Trenger ikke diff uten brems, har flere av de Så det jeg trenger er mellomakselen. Også kanskje den flens/stussen som blir koblet sammen med hardykoblingen, som er på girkassa. Hardykoblingen har gått helt i oppløsning og det har slitt på muttere, mellomaksel og denne fra girkassen. Så hvis noen andre her har en diff med brems så ta kontakt!
Eirik Viste Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Jeg tror jeg har liggende en løs flens som skal passe. Skal sjekke det. Bolter med muttere har jeg og. Hardykoblingen er vel best å kjøpe ny. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå