T. Thøgersen Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Som emnet sier, jeg har koblet "Tacho output" fra sprutet inn på turtelleren, og aktivert utgangen i sprutet, men turteller funker fortsatt ikke. Noen som har noe synspunkt på hvorfor? SI- batteriene er nye, og kretskortet der er rengjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 du må redusere motstanden på turtellerinngangen. og har du koblet deg til bakpå instrumentet? svartledning, nr 7 i blå kontakt mener je. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Har koblet den inn på, nevnte ledning; ja. Mener du da at det må fysisk monteres/loddes inn en motstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 jepp. evt så ser jeg folk gjør det "enklere" å bruker en ledig utgang som egentlig skal til coilen tror ikke du trenger motstand da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 ja, det sitter en motstand der som må byttes til en med mindre ohm. jeg husker ikke eksakt hvilken, men du ser det lett på koblingskjema. mener jeg satte inn 1kohm. eller man kan gjøre som ehrnst sier også, men jeg har ikke testa det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Takker for tips, da får jeg prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå