Gjest Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Gøy å høre at noen følger med prosjektet, har ikke vært så mye respons til nå men
e30 tic Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 har liksom sett litt ned på ix fordi jeg har hørt så mye negativt om holdbarheten. Men morro å se på bildene, aldri tenkt på alt det som er forskjellig på ix'ene kontra vanlige, sånn som servo og travers osv
Gjest Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 For meg så ser holdbarheten helt ok ut når jeg ser på innmaten i diffen osv. Bak ser jo innmaten så godt som ny ut Men skal man ha seg noe til å burne å herje med er nok ikke dette den rette bilen, da fordelerkassen er ett svakt punkt. Jeg har brukt så masse penger og arbeidstimer på bilen nå at jeg har bestemt meg for å ikke bruke den om vinteren, selv om jeg kjører opp i Januar. Litt i overkant kanskje med tanke på at det er 4WD og bra vinterbil men jeg har ikke samvittighet til å kjøre denne på saltede veier og da har jeg heller ikke noe hastverk med å få den ferdig, noe som gjør at jeg ikke tar noen snarveier i arbeidet
Gjest Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 (endret) Fått litt deler i posten. bl.a dempere bak, nye drivakslinger, bremseskiver, bensinrør, bremsebakker til håndbrems og driverse klips og slanger. Har også fått montert opp forstillinga på høyre side, så nå er den komplett igjen. Endret August 7, 2018 av bjowii
Leadfoot Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Stå på! Men skal du bytte til facelift frontplate?
Gjest Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Stå på! Men skal du bytte til facelift frontplate? Ja den er kjøpt inn og ligger ferdig lakkert hos lakkerer, fikk melding for 2 dager siden om at den, dørene, forskjermene og bakluka var ferdig lakkert.
Gjest Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Fått henta delene fra lakkering nå, har begynt montering av skjermer og frontplate. Skal prøve å få gjort en del i helgen. Kommer med med mere bilder når ting begynner å kåmme på plass og bakvangene blir ferdig sveist.
Gjest Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Fått gjort noen småting. Fått satt venstre bærebro i traversen for å få samlet litt ting som skal settes sammen. Nye powerflex foringer, fjører, hjullager og diverse som dere ser. Mangler forsatt høyre bærebro, da det var transportskade på den som kom tidligere. Festet de nylakkerte dørene Diffen har fått seg en liten overhaling. Nye simmeringer, støvringer og diverse
Gjest Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Montert de nye lyktene, grill (skal lakkeres) og frontplata nå. Begynner å ta form Har så smått begynnt med motoren.
Sund.M3 Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 dette ser meget bra ut, flott arbeid følger med
Gjest Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Fikk tilsendt ny bærebro som kom med posten på Lørdag. Fikk ''ribba'' den for foringer, hjullager osv idag. Så nå ligger den klar til pulverlakkering hos lakkerer.. Så fort jeg får den tilbake blir det montering av bakstilling Skal bli godt å få rullende karosseri igjen
Gjest Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Har fått begynt med motoren nå, kvelden gikk med til vasking av toppen og blokka. Resultatet ble overraskende bra
Pedi Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Dette ser virkelig bra ut! Gøy å se når noen legger såpass i detaljer. Stå på videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå