Gjest Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 (endret) Ser ikke ut som det blir ny på venstre side, denne har vist gått ut av produksjon Så får prøve å tilpasse å sveise inn litt friskt stål der. Endret August 7, 2018 av bjowii
Gjest Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 (endret) Fått monterr startec Endret August 7, 2018 av bjowii
Gjest Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Litt uheldig når jeg skulle montere sammen girkassen igjen, var veldig forsiktig også. Men den entret nok ikke 100%, noe jeg trodde. Getrag 260 er noe drit å splitte, bra disse kassene ikke koster så mye brukt. Blir bestilt ny i morgen.. Ellers er jeg ferdig med å sveise vangen på høyre side. Bilde av girkassen hvor den sprakk
Gjest Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 (endret) Update! Har fått litt deler igjen: Ny girkasse Bremseskiver bak(ikke ix pga at jeg bruker vanlige 325 nav) Skive og braketter til traversforingene bak. Calipere foran, var ikke de rette caliperne som kom. Er bestilt nye Bremseklosser og diverse annet småtteri Etter jeg hadde vasket den nye girkassen fant jeg etterhvert ut at dette var ny typen kasse (facelift) som ikke har hull til sensorer på kassen Var ikke så gira på sende tilbake kassen og få en ny av rette typen. Så da var det bare og bore hull til sensorene Girkasse klar til montering. Montert med senorene, nye foringer på girskifte, ny olje og slavesylinder Begynte så smått og montere interiør igjen Status utvendig Det meste står klart til montering på bil nå, i helgen regner jeg med motoren kommer på plass samt bakstilling Endret August 7, 2018 av bjowii
Oberland Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Det kommer seg nå! Jeg har alltid brukt å demontere fremste huset på 260 kassene, slik att alt står igjen i bakerste huset liksom.. Så pellet det sundt derfra..
Gjest Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Angrer på at jeg ikke gjorde det også, hadde vært mye lettere. Iallefall etter jeg har sett hvordan det ser ut inni kassa. Men man lærer så lenge man lever.
Gjest Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Ble ikke gjort noe i helgen. Ble festligheter istedet så var plutselig helgen borte. Men har fått montert sammen gir og motor i kveld.
Gjest Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Skjedd litt igjen! Fått montert drivaksler foran, innsug og annet småtteri. Begynner å bli ferdig i front av bilen nå. Skal på posten og hente m-tech frontfanger og noen andre smådeler i morgen.
Gjest Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 M-tech fangeren har kommet. Blir lakkering så fort så bare mulig. Og tilslutt et lite bonus bilde! Har fått prøvemontert felger, og de passer uten problemer.
Xandre Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 Virker som du er veldig dyktig, fin framgang! dette skal jeg følle med på!
Gjest Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 orginale? så veldig lovende ut! Ikke orginale nei, desverre. Virker som du er veldig dyktig, fin framgang! dette skal jeg følle med på! Dyktig og dyktig, første prosjektet jeg prøver meg på. Prøver naturligvis å få det til så bra som mulig selv og jeg aldri blir fornøyd. Får håpe bilen kommer på veien engang.
Gjest Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Prøve monterte m-tech fangeren ikveld, passformen er helt ok men alle fester må man lage selv på disse kopi fangerne og da blir det ikke slik som jeg hadde tenkt. Så tok en kjapp avgjørelse, solgte fangeren ikveld og bestilte komplett original m-tech frontfanger, splitter ny Koster jo en del mere men resultatet og finishen blir mye bedre. Kommer vel i løpet av neste uke. Par bilder av prøvemonteringen av kopi fangeren Et lite stemningsbilde, har felgene kun til prøving. Lurer på om jeg må gå for noen med høyere innpress, da disse stikker litt for mye utenfor hjulbuen. Har heldigvis litt å gå på mellom felg og fjærbein. Så ET35 skal vel passe perfekt, disse er ET27.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå