Gjest Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Har ikke fått dekk enda men måtte ta med felgene på jobb og prøvemontere de likevell. Passet utmerket de men foran tar de i cailperen Så jeg måtte demontere caliperen for å få montert på felgen. Så her må noe gjøres, jeg kan egentlig ikke space ut noe heller pga at felgen kommer utenfor hjulbuen. Noen som har anbefalinger til smale calipere da?
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Samme problem jeg hadde foran en gang.. Jeg tok frem vinkelsliperen med flap disk og pusset ned calipperen til felgen gikk på og hadde klaring (par mm).. Slipte vel av rundt 5-6mm på calipperen
Gjest Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Tenkte tanken med det samme jeg og, litt dumt å slipe i den nye caliperen men. Er jo såpass mye gods i denne at det skal vel ikke være noe problem
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Var ikke noen komplikasjoner til meg i alle fall.. Og spacer var uaktuelt hos meg også, så en lettvint løsning og slipe av gods er d pleeeenti av:)
Gjest Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Fikk endelig dekkene mine her om dagen. Begynner å bli fornøyd selv også nå. EU kontroll Torsdag neste uke.
e30 tic Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Laav Ix, pent er det men spørs hvor lenge du har knuter forran
Gjest Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Høyden her var mest for å få til ett greit bilde av bilen. Blir noe høyere når den skal brukes nå.. Vil ha noe som er kjørbart jeg også
tommyheimberg Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Rått!, om du kjøper nye knuter holder de fordi om den er lav, for da sliter de oppe, blir jo det samma som høy da går de nedover og når du da senker sliter de annerledes og går i stykker.. (noe jeg har hørt hvertfall:-p).. er det justerbart øå den? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Gjest Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 det er bra, fint med chrome lister btw Ville vente litt med å bytte lister for å se hvordan det ble når felgene ble montert og det ble slettes ikke værst Rått!, om du kjøper nye knuter holder de fordi om den er lav, for da sliter de oppe, blir jo det samma som høy da går de nedover og når du da senker sliter de annerledes og går i stykker.. (noe jeg har hørt hvertfall:-p).. er det justerbart øå den? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 En av akslingene foran er splitter ny. Den andre har jeg gått over og den så veldig bra ut. Tror ikke dette blir noe problem jeg altså. Er ikke justerbart nei, har bestilt nye justerbare fra FK bak bare! Foran er det 50mm H&R fjører.
tommyheimberg Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Har sogi endel de 50mm fjærene nå da?, syns Høyda var fiin:) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Hjols-e30 Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Likte Chrome listene sammen med rs felgene må jeg si ja! Hva ble gjort med front calipere for montering av felgene?
tommyheimberg Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Photoshop? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Gjest Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Neineinei, er nok bare fjærene som er litt klemt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå