retardius Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Får lage meg en tråd her jeg også, morsommere og holde på når man kan vise fram det man gjør . Er da en 520 12v som ble født i 1988. Grunnen til at jeg har kalt det evighetsprosjektet er at dette er mitt første prosjekt . Så det kommer nok til og ta en stund. Grunnet sveiset sperre løsnet venstre bakhjul på vei hjem fra Oslo, da boltene knakk.. heldigvis fikk jeg kommet meg inn på en rasteplass før hjulet løsnet helt. Så det gikk ikke så illle som det kunne gått. Min mor var ikke særlig glad i meg da jeg ringte henne 05:00 og spurte om hun kunne komme fra Elverum og hente oss ved gardermoen Det var hvertfall da jeg bestemte meg for og starte på prosjektet. Nå er diffen av, og ny diff og nytt nav skal på. Så det går ann og presse harryrunder i leiret når man kjeder seg . Utover det så er planene: Skifte alle foringer i understellet, blir vel polyforinger Nye lykter rundt hele bilen Bytte koffertlokk, da denne har hull etter vinge Effektanlegg Fjerne hydraulisk brekk, og få i stand bremsesystemet slik det skal være bytte frontfangeren da denne er sprekt Og sikkert en hel masse småting som blir handlet eller gjort på impuls. Kommer bilder etterhvert som det blir gjort ting. Og langsiktige planer, som blir utsatt til over vinteren: styling og lakkering . Så blir det ombygging til 3.5 neste sommer . Hvis jeg får lov av BT xD. Her er hvertfall noen bilder av hvordan den ser ut nå: Felgene betalte jeg 600,- for . bra kjøp, de passet utrolig fint på bilen Hjemmelaget hydraulisk brekk av tidligere eier.. Ikke særlig bra gjort. Jeg lette etter varselblinker bryteren, når jeg fant ut hvor den skulle sitte skjønte jeg da hvorfor jeg ikke hadde funnet den . Som dere ser så er det litt arbeid her. Nye baklykter ligger og venter på meg på posten. Blir montert i løpet av uka:
Halbakken Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Ser bra ut dette her da, fint utgangspunkt! Skal du ha den på veien med skilter eller, med tanke på motorbytte? Åssen farge tenker du på da du skal lakkere?
retardius Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Lurer litt på om den skal få lov og bli hvit, litt usikker på fargevalget enda. Har god tid og tenke på. Og ja jeg håper på og få den godkjent med tanke på motorbytte . Hadde det ikke vært for at den skal inn til EU neste måned hadde jeg bytta motor før vinteren. Men er en del som må gjøres før godkjenninga om jeg skal ha den gjennom, som må prioriteres først .
316 Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Hehe, lekkert interiør... Spesielt fargen på dashen! Ser ut som noen har smørt bæsj utover
retardius Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Hehe, lekkert interiør... Spesielt fargen på dashen! Ser ut som noen har smørt bæsj utover Hehe, ja jeg vet. Det er grusom farge på det.. har tenkt tanken og bytte til svart.. Men stress og bytte dashbord :S. Skal fikse opp midtkonsollen først, så den blir sånn den skal være hvertfall. Men de recaro setene er utrolig gode og sitte i .
316 Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Ja, midtkonsollen er viktig! Og det håndbrekket, brekkjernet eller hva det er må du få ut av bilen så fort som mulig... Du er fra Elverum skjønner jeg, da ser jeg deg sikkert ! Bakplata, er den skutt på med luftgevær?
retardius Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Ja, midtkonsollen er viktig! Og det håndbrekket, brekkjernet eller hva det er må du få ut av bilen så fort som mulig... Du er fra Elverum skjønner jeg, da ser jeg deg sikkert !Bakplata, er den skutt på med luftgevær? Jepp.. skal begynne på det etter jeg har sovet litt tenker jeg.. Sitter og venter på penger, så jeg kan handle litt . Jeg aner ikke hva de har drevet med på bakplata..:S. Men den skal jo byttes . Står en E34 på høggern her oppe som jeg skal opp og demontere på Onsdag . Ser meg nok da ja, spørs om du hører meg først . mangler bakpotta, så det bråker mer enn det går kan man si xD.
Halbakken Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Okei, hvit bmw er fint:) EU slipper du nok gjennom mtp motorbytte, er vel sjeldent dem sjekker slik, kan vel være på avgass eventuellt. Men artig at noen går den lovlige veien også
retardius Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Okei, hvit bmw er fint:) EU slipper du nok gjennom mtp motorbytte, er vel sjeldent dem sjekker slik, kan vel være på avgass eventuellt. Men artig at noen går den lovlige veien også Hehe.. ja. Kjekt å ha det i orden om man skulle være uheldig og bli stoppa i teknisk eller noe slik .
316 Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Hold deg unna en viss konstabel her i byen, så går det nok bra...
Ford_Racing Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Ja, midtkonsollen er viktig! Og det håndbrekket, brekkjernet eller hva det er må du få ut av bilen så fort som mulig... Du er fra Elverum skjønner jeg, da ser jeg deg sikkert !Bakplata, er den skutt på med luftgevær? De håndbrekke va jo halle bilen å bakplata var skiltet skrudd godt på sånn att purken ikkje gadd i ta de
retardius Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Ja, midtkonsollen er viktig! Og det håndbrekket, brekkjernet eller hva det er må du få ut av bilen så fort som mulig... Du er fra Elverum skjønner jeg, da ser jeg deg sikkert !Bakplata, er den skutt på med luftgevær? De håndbrekke va jo halle bilen å bakplata var skiltet skrudd godt på sånn att purken ikkje gadd i ta de Ahaha .. tenkte meg at det kanskje kunne være noe slikt xD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå