deepfreezegear Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 purken likte kje den bilen noe godt så..
retardius Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 purken likte kje den bilen noe godt så.. Det tror jeg på.. Pga eksosen, og håndbrekket eller pga måten den ble brukt på xD.?
retardius Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Da var de nye baklyktene på plass. Ganske fornøyd . Hvis dere ser på bildet i første innlegget, og sammenligner så er det en ganske god forbedring IMO .
deepfreezegear Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 purken likte kje den bilen noe godt så.. Det tror jeg på.. Pga eksosen, og håndbrekket eller pga måten den ble brukt på xD.? var vell på grunn a bruken a bilen.. æ jo ein grunn te at det æ sånn et brekk å sveist diff
retardius Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Ja, midtkonsollen er viktig! Og det håndbrekket, brekkjernet eller hva det er må du få ut av bilen så fort som mulig... Du er fra Elverum skjønner jeg, da ser jeg deg sikkert !Bakplata, er den skutt på med luftgevær? Arbeidsledighet fører til kjedsomhet.. Som igjen fører til at man går ut i garasjen klokka 2 om natta fordi man kjeder seg. . Så nå er håndbrekket borte . Kommer opp bilder i løpet av dagen, litt dårlig lys i garasesjen på natta I morra begynner jobben med å tette hulla på koffertlokket.. og muligens gjøre noe med den perforerte bakplata . Nå har jeg forsåvidt hjemmelaget hydraulisk brekk liggende om noen skulle finne på å ta i mot det .
retardius Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 fenge skilt på den igjen eller? Hvis fenge betyr fått, så ja . Har hatt skiltene på en stund.. Men den har stått i snart to uker, da jeg holdeer på og fikse litt .
retardius Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 fenge skilt på den igjen eller? Hvis fenge betyr fått, så ja . Har hatt skiltene på en stund.. Men den har stått i snart to uker, da jeg holdeer på og fikse litt . Sitter og lurer på om jeg skal nedgradere den til prosjekt.. og skaffe meg en E30 316 eller noe som jeg kan bruke i vinter. Man får se hva man kommer fram til . Da har jeg straks fikset ferdig.. . Har tatt sin tid men, jeg er ikke akkurat en erfaren mekaniker, så ting tar gjerne litt tid . Nå har jeg skikkelig diff.. og ikke no hydraulisk brekk. Og ny bærearm på ene siden bak.. med skikkelige gjenger i navet så hjulet ikke løsner på E6 . Har også tettet hullene etter spoilern, og tatt litt overflaterust på ene framskjermen. Ser ikke så bra ut, men skal lakkes til våren . Da mangler jeg bare halve eksosanlegget, og håndbrekk for at den skal skli gjennom eu tenker jeg . Og nå som bilen er i gang igjen er det tilbake på jobb, så det blir vel litt oppdateringer her litt mer jevnlig. Kommer nok til og bruke vintern på og handle deler og slik .
retardius Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 gjedd opp bilen nå eller? Never! . Dårlig inntekt atm.. så har litt pause mens jeg venter på jobb
retardius Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 leve bilen enda eller? Jada . Ikke i mitt eie lenger da, ble nødt til og selge den . En kompis av meg kjøpte den til isbanebruk . Men den levde da for ett par uke siden .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå