stefan88 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Fikk noen stygge ulelyder i bilen min i dag, de kommer fra gearkasse/ mellomaksling. Det høres ut som et skjært lager eller noe. Har vert vibrasjoner tidligere. Er det noen som har hatt lignende problemer, hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Hardykobling eller mellomakslelager tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Sviver motoren på alle sylinderne? Kan det ha komt fukt ved pluggene? Du vill oppleve risting og ubehagelige lyder i såfall. Det kan forplante seg slik det høres ut som det kommer fra girkasse o.l. Jeg ville demontert tennpluggene og blåst de tørre. Eventuelt skifte pluggene etter tillstanden på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 takker for svar. tror ikke det er et motorproblem, det erskikkelige hylelyder og de er der uansett om jeg trykker inn chlutchen( i fart) når bilen står i ro er det ingen ulyder. hardykopplingen kan jo skape vibrasjoner, det kan for så vidt opphenget til mellomakselen også. men jeg tror det er et lager som har skjert seg en plass. er det ikke et lager i opphenget til mellomakselen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Stemmer det. kan også hende at utgående på girkassa di er litt slakk. Kan jo og hende at lagera i diffen din bråker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan88 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 mulig det, men det høres ikke ut som det kommer bakfra. skal å få den på bukk i løpet av uka så da får jeg se om jeg finner ut noe. takk for all hjelp så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå