Jojo Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Hei ikke vært så aktiv, men tenkte at jeg skulle legge ut noen bilder og sån av bimmeren min kjøpte den i sommer, og nå venter bare lappen bilen har skin interiør, innebygd telefon, og noe annet småstash etterhvert skal jeg få noen sommerfelger (vinterfelger og dekk som er på bildene ) - montere noe anlegg - sote bakruta og kjøpe bakrutesenker - kjøpe inn senkesett - bytte pærer i angeleyes og kanskje noe mer Hvis noen har noen tips om hva jeg kan gjøre for å gjøre for å få bilen bedre som ikke er nevnt her så er det bare å rope mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 kjempeflott bil! litt tøffere felger og senkesett er alt du behøver til smykket;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Se der ja, da er vi hvertfall 2 som har 725tds her på forumet Er visst ikke så mange av disse tydeligvis, ser ut som de fleste vil ha store bensinmotorer i stedet Ser hvertfall ut som et bra utgangspunkt du har skaffet deg. Trenger ikke så mye modifiseringer disse karosseriene heldigvis. Hjul og senk = clean look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Litt av en førstebil det der! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jojo Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 haha, ja takk sluker iaffal ikke så mye drivstoff ! har lystet litt på alpina front fanger, men vet ikke om det noe/mye arbeid å bygge om.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Har du noen gode målinger på forbruket da? Original Alpina-leppe er vel "bolt-on" dersom jeg ikke tar feil. Eneste som er litt spesielt på dieselutgavene av dette karosseriet er at tåkelysene er litt smalere enn på bensinutgavene. Mulig du må fintilpasse litt rundt tåkelysene siden all original styling til E38 er tilpasset bensinutgave tåkelys. (Arrester meg noen dersom jeg tar feil) Skal prøve dette selv etterhvert med en Hamann-kopi jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jojo Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Ingen gode målinger enda holder på å måle blandet forbruk på tanken nå, kan si ifra når jeg har noe resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 alpina leppa passer rett på fangeren din. e38 med diesel motor har litt kortere grøft lys. Så utskjæringen til grøftlyset i leppa er litt for lanngt. Men er ikke noe man legger merke til om man ikke vet det. Kan legge ut et bilde som viser dette i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jojo Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Hoi nå har jeg skaffet sommerfelger, 20 tommers bbs felger 255/35 forran og 275 bak.. ble kjempebra synest jeg skal ta noen bilder ved passende anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 her er alpina leppa på en diesel bil. ser sporet til lyset er litt lenger enn lyset. her er samme leppa på min bensin bil. der passer lyset akkuratt. bortsett fra dette så er det helt likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 flott bil, kommer det noe mere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jojo Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 jepp skal prøve på det etterhvert stresser litt med mcen for tiden, så har ikke fått tid til å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jojo Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 fikk til å laste opp et bilde fra mobilen igår har hatt store problemer med å få opp bilder her men her er iaffal en forsmak ! more to come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Gratulerer med flott bil! En liten senk nå så er bilen perfekt! 7'ere skal være clean etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jojo Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 takk takk enig der må jeg si, litt senk så blir det bra flere bilder fikk polert den idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå