Gå til innhold

Frontfanger og Bakfanger til e39 (Fargekode 303) KJØPT!

wip3out
 Share

Anbefalte innlegg

Frontfanger Facelift eller pre facelift, samt bakfanger i farge: Cosmosscwarz Metallic ønskes kjøpt. Det som er viktig er at de såpass fine at jeg ikke trenger å sende de til lakkering. De trenger ikke være 100% strøkne, men hele og pene.

Frontfanger kan også være aktuelt i andre farger ,bare den er hel og pen. Men jeg er kun interessert i bakfanger dersom den er i riktig farge i god stand. Grunnen til dette er at jeg allerede har en bakfanger som bare trenger litt lakk for å bli god som ny.

Jeg er klar for å gjøre en rask handel, da jeg ønsker å få bilen klar for bilpleier så fort som mulig.

Bilen er en 98 modell, sedan 520

Fargekoden er: 303 Cosmosscwarz Metallic

Tlf: 93430035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har en bil med rett fargekode og går med planer om å oppgradere til M-fangere e.l. så er det bare å våkne:)

Jeg betaler 2.000-3.000 for en frontfanger og 1.000-1.500 for bakfanger etter hvor bra stand de er i. Facelift og tåkelys trekker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sølv bakfanger, må lakkes og sparkles 2 små bulker. Komplett med innerfanger, fester osv.

Kom å hent for 1000,-kr i Sandefjord.

Da oppdaterte jeg den første posten igjen, slik at det ble litt tydeligere.

Takk for tilbudet, men bakfangeren jeg har er ganske fin bortsett fra noen brede riper på venstre hjørne som er veldig synlige. Så hvis ingen kommer opp med en Cosmosscwarz i god stand lakkerer jeg heller den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både front og bakfanger liggende etter oppgradering til originale M5 fangere. Disse er i farge 303 cosmossort, men vet ikke hvordan det blir å sende dette? Bor jo ett LITE stykke unna...

Tollpost kjører mellom Stokmarknes og Oslo daglig!

Har sendt deg mail (og SMS som jeg er litt usikker på om kom frem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...