Stale_H Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Tøffe bilder! Men, syntes det var litt for mye "styltelook" på den mørke bilen. Iallefall bak.. Min er senket max bak, men med 225.40.18 så blir d nok en del høyde bak ja.. Men må ha såpass til felger pga av bremsene, man får ikke i pose å sekk som det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 2 stilige biler den mørke blåe liker jeg svært godt! har ikke bilder av hvordan det ser ut under panseret? Takk for d Den mørke "blå" har forøvrig en farge som heter Fjorgrau, så den er vel strengt talt mest grå Sinnsykt pen farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 225/35 eller 30 kansje hadde gjort susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 han har nok planer om å få den ned på rompa etter hva jeg hører om dagene EDIT: Den er myyyye lavere bak når gassen trykkes i bunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå