Dirty Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 bytta du bare motor når den stoppa ? jaja har du sjekka at bensinpumpa ikke er deffekt ? sikringer ?
sputnick Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 bensinpumpa funker;) Men den starter ikke når jeg slår på tenninga;)
Dirty Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 bensinpumpa funker;)Men den starter ikke når jeg slår på tenninga;) har du sjekket relet til bensinpuma. dette høres ut som startsperra
sputnick Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Er ikke startsperre på bilen lengere sjekket alle relee har skruet ut hele interiøret i bilen og feilsøker ledninger..
OLEZZ Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Har du bytta veivsensoren enda da? Hadde lignende problem med en defekt veivakselsensor. Hverken gnist eller bensin. Da gikk riktignok ikke pumpa.
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Har du sjekket noe enkelt som coil og triggersensor,brudd i pluggledninger, tatt ut fuelrailen og renset den i bensin, riktige plugger?
Joachim_M5 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Som jeg sa på forrige side, og som flere andre har nevnt, bytt triggerføler. Hvis ikke den funker så får ikke sprutet beskjed om at motoren går rundt, og da får du hverken gnist eller bensin..
Knutern_e36 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Wow, har du plagdes i et halvt år uten å få start? har du gjort som folk har sakt? Eventuelt, har du tatt diagnose?
sputnick Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Diagnosesystemet får ikke kontakt m biln E ingenteng som feila motorn Den funka då den vart tadd ut av donorbil Fikk feil då eg hadd den andre motorn i så bytta eg te enn nyare motor Så feiln ligg ikke i motorn men i elnettet tel biln;) Ha sjekka enn del å nu har eg elektriker på jobben;) han hellpå å les koblingsskjema før og begrens kor feiln kan ligg
ZhilleN Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Tror ikke dette er feilen men, har du i det hele tatt sjekket triggerføleren? Den kan enten være ødelagt, brudd, ikke få kontakt med hjul pga. Møkk og smuss på føler. Hvis du har sjekket og det ikke er det, hadde hjulpet oss svarere et stykke lenger på vei til og hjelpe deg, og har du sjekket det jeg skrev lenger opp?
Dirty Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 vis du har sjekket at den gnister, betyr det ikke at den gnister riktig, Sjekk gila på veiva vis den har rykt gnister den i hytt og pine og elnett til bilen ? så lenge motornette får strøm og bensinpumpa går, ligger nok ikke feilen i elnette til bilen
sputnick Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Det e det som e probleme Pumpa går ikke og biln får ikke gnist Ligg enn hau av feilkoda i systemet Og di må eg få fjerna Ska få jort meire nu di neste dagan så får nu se ka som e feil
sputnick Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Biln stoppa med den forige motorn i og så bytta eg te en anna motor Men fortsatt samme problemet Elnettet tel motorn e bytta Og det e jo rart om det sku vær nå me motorn når samme feiln e der m 2 førskjellige motora Men eg veit ikke Har nu fått koblingsskjema så nu ska alt gåes over;) E enn 325 ombygd t m3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå