Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Boston grønn E36 316i ståendes som jeg ikke har mulighet å få skilt på da jeg går på skole og har ikke økonomi til å begynne å skru noe spesielt. Eksosen har blitt trykt framover mot motor så den passer ikke overens med festene, motor har muligens rådebank. Tror den lekker inn vann bak en plass, har en bulk/oppriping på høyre side etter et møte med en vegg. Førerdør er byttet ut og det er litt lakkforskjell der.

Har ikke bilder, men skal prøve å skaffe i morra om regnet gir seg. Er ikke skilter på bilen, heller ikke eu-godkjent.

:|

Skrevet

orginal, bortsett fra lykter rundt om.

Siste bilde viser hvor eksosfeste bak har fått seg en liten smell, skruen som holder eksosefestet på plass har knekt. På verksted fikk jeg vite at eksosen har blitt dyttet fremover mot motor og vil derfor ikke passe med festene fremover og det dunker fælt under bilen når du kjører i bakker eller gir på.

En ny eksos og bremseklosser fremme skal ikke dette være noe problem å få skilt på tror jeg. Står også ganske nytt senkesett på som jeg ikke har fått godkjent enda.

Må bort snarest.

lioduoon1tnlc0h5hupl.jpg

y6e77l12ef70wvtos7s5.jpg

e5c516ch1cy8dhuhoqiz.jpg

0rariwx7v7m2lgh4uybl.jpg

Skrevet

Har du eksakt fargekode?

Har rustfritt panser og bagasjelokk om du er interessert i å bytte.

Det jeg har er av en annen farge enn det jeg har på bilen.

Fargen min er Bostongrønn metallic kode 275.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...