Da kan godt vera, eg såg berre innlegget i forbifarten. Har AC Schnitzer-fjører og Bilstein B8 (takk for tips om B8 btw 🤓) liggande klart, so Eibach e ikkje aktuelt for min del 🙂
Ska du montera motoren sjøl?
Eg ha forresten eit sett fjørbein frå E32 (eller E34😅) du kan få for ein grei pris om du e interessert. Ifølge folk på internett so ska dei passa E28 óg 😅