oab1966 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Jeg har fått med meg at det er vanskelig å bytte stabilisatorstaget foran på en E39, et arbeid som er komplisert og tidskrevende. Dette gjelder om bilen står parkert nede på asfalten. Hva med å heise opp bilen med lift, slik at man kan STÅ UNDER og arbeide, blir det en mye lettere jobb? Er takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 stabstag eller lenkearm? lenkearmene er meget lett og bytte, trenger ikke lift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Skal du bytte hele stabstaget, så tar det litt tid, og er litt knotete så lenge bilen står på bakken. Men er det stabstaget, foringene eller lenkearmen du skal bytte?? Er det del nr 1 på bildet her? Hvis det er stabstaget ville jeg nok heist opp bilen og stått under, sparer nok ikke bare tid, men også rygg, armer, nakke og ikke minst minnbruk (ord som ikke står oppført i så mange glosebøker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå